Časopis Forbes si nechal poradit několika odborníky na prodej, co by každý prodejce měl dělat, aby byl úspěšný, ale také čeho by se měl vyvarovat. Vybrali jsme pro…
Jak přilákat lidi na vaše sociální sítě Při založení účtu na sociální síti začínáte od nuly. Ano, můžete si koupit…
Proč se váš záměr na sociálních sítích nezdařil? Většina marketérů se shodne, že sociální marketing je pro jejich firmu…
Kdy je lepší se s klientem rozloučit Nejlepší praxí je pochopitelně snaha klienty si udržet. Ale fakt je, že…
Facebookovou strategii mít nemusíte! Mnoho marketérů je přesvědčeno o tom, že Facebooková strategie je nezbytně…
Proč zákazníci nenakupují? Možná proto, že je správně neposloucháte.…
Jednáte s potenciálním klientem, nebo ztrácíte čas? Jediné, co je horší než tichá kancelář bez vyzvánění telefonu, je ztráta…
Přes miliardu lidí na Facebooku, přes 400 milionů na Twitteru, přes 200…
Když vám psaní nejde od ruky.. Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…
Jak se pozná špatná webová stránka Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v …
Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…
Prvním kritériem úspěchu online obchodu je dostatečná atraktivita webové…
9 rad pro prodejce - introverty Být introvert nemusí automaticky znamenat, že člověk neuspěje jako…