Jak zmařit své obchodní úspěchy?

Být úspěšný v obchodním světě není snadné. Pokud se ale budete bát svých cílů dosáhnout, neuspějete už vůbec. Víte, čeho se vyvarovat, abyste nesabotovali svůj úspěch při obchodních jednáních? Server Customer Think upozornil na tři způsoby, které zaručeně zmaří vaše obchodní cíle.

1. Špatný time management

Pokud patříte mezi ty, kteří si v pondělí sednou k diáři a teprve si začnou plánovat celý týden, je to špatně. Naučte se zorganizovat si svůj program předem a bez výmluv. Uvidíte, že je to mnohem efektivnější a ještě nějaký čas díky plánování ušetříte. Jak vypadá váš diář na další týden nyní?

2. Nedodržování prodejního scénáře

Jednáte raději nahodile bez osvědčeného receptu na úspěšný prodej, protože je vám to pohodlnější? Gratulujeme, pravděpodobně tím sabotujete úspěšné uzavření obchodu. Svým chováním totiž spadáte mezi většinu prodejců, kteří smýšlí stejně a nejste tak pro potenciálního zákazníka ničím zajímaví. Systematické scénáře prodejních rozhovorů nejsou tvořeny jen tak pro nic.

3. Neschopnost kombinovat různé přístupy

Taktik, metod a návodů jak úspěšně navázat kontakt se zákazníkem a docílit prodeje je mnoho. Pokud ale využíváte inovace, aniž byste je kombinovali se starými osvědčenými postupy, znovu sabotujete svůj úspěch. Nové nástroje mohou být účinné, proč ale nepoužívat také ty staré, které vám už dříve zákazníky získaly a očividně fungují?

Jestliže se vám daří sabotovat své obchodní úspěchy, vytvořte si plán, dodržujte scénář a kombinujte staré postupy s novými.

-bn-

Zdroj: CustomerThink - americký portál zaměřený na péči o zákazníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CustomerThink