Zákaznické služby je třeba neustále vylepšovat. Mění se technologie, které nám mohou pomoci, a vyvíjí se i konkurence. Pokud chcete poskytnout zákazníkům v roce…
Facebookové taháky pro prezentaci značky Na Management News často píšeme o tom, že pro zvýšení angažovanosti…
Co by měl CMO zvládnout v roce 2013? Většina zákazníků dnes během nákupu přeskakuje či překlikává mezi mobilem,…
5 závažných chyb SEO Internetový marketing je záludný a neexistuje pro něj univerzální návod.…
Jaká nástrahy může skrývat školení prodejních dovedností? Jak vydělat na…
Marketingové předpovědi na rok 2013, které možná překvapí Žijeme v období plném změn. Společnost LoyaltyOne identifikovala ty, které…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Co s nespokojenými zákazníky? Když zákazník není spokojen, reaguje jedním ze tří způsobů: V tichosti…
Trendy v digitálním marketingu na rok 2013 Co lze očekávat v digitálním marketingu v roce 2013? Právě nad tím se…
V období mezi svátky se v B2C nejlépe ukáže, jestli váš zákaznický servis…
E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným…
Jak nenaštvat novináře Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…
Zavádění CRM do firmy je podobné jako začít v novém roce držet dietu a…