Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře napsat. Proto PR News upozorňuje na některé chyby, které se v novodobých tiskových zprávách…
   Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…
   Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto…
   
   Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře  Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
   
   Studie: Investice do sociálních sítí vedou k vyšší ziskovosti  Konečně je tu studie na podporu těch, kdo ještě nepřesvědčili vedení o…
   Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál…
   
   7 marketingových hříchů  Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…
   
   Výdaje na online reklamu překročily výdaje na reklamu v televizi  Podle studie Pricewaterhouse Coopers (PWC) byly v Německu výdaje na…
   Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
   
   10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu  Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …
   
   Jak vypilovat komunikaci  Poslední čtvrtletí si vyloženě říká o to, abychom se ohlédli a začali…
   
   6 lží o prodeji, které prezentují "experti"  Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
   
   Nejnovější trendy v PR  Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a…