Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Správně optimalizovaná tisková zpráva

V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více funkcí než v minulosti. Když se připraví správně, zvýší expozici značky, návštěvnost webu a…

Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Článek v rámci předplatného Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …

Jak nejlépe oslovit blogera

Článek v rámci předplatného Jak nejlépe oslovit blogera

Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…

Proč se nedaří obchody uzavřít?

Článek v rámci předplatného Proč se nedaří obchody uzavřít?

Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří…

Jak reagovat na negativní publicitu

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na negativní publicitu

Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…

Nemáte web přizpůsobený pro mobily? To může zabolet...

Z průzkumu společnosti Google mezi uživateli chytrých telefonů vyšlo jasné…

5 nezbytných pomocníků v moderním marketingu

5 nezbytných pomocníků v moderním marketingu

Které nástroje mohou v marketingu ušetřit nejvíce času, energie i dalších…

Nejhorší hříchy sociálního marketingu

Nejhorší hříchy sociálního marketingu

Podle experta na sociální marketing Scotta Strattena stačí, abyste na…

Článek v rámci předplatného Facebook odhalil 4 faktory, na jejichž základě zobrazuje příspěvky na zdi

Konečně je to tu. Facebook výrazně poodhalil tajemství, podle jakého klíče…

7 paradoxů prodejního úspěchu

Jill Konrath je autorkou velmi úspěšných publikací o prodeji.  Tentokrát…

Také Pinterest už zavádí firemní účty

Článek v rámci předplatného Také Pinterest už zavádí firemní účty

Sociální síť Pinterest ve středu oficiálně zavedla firemní účty a nová…

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…

Když zákazník udělá chybu

Když zákazník udělá chybu

Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…

Výpis 24192431 z celkem 4732