Správně optimalizovaná tisková zpráva V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více funkcí než v minulosti. Když se připraví správně, zvýší expozici značky, návštěvnost webu a…
Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk? Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …
Jak nejlépe oslovit blogera Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…
Proč se nedaří obchody uzavřít? Debbie Allen ve své publikaci Sky Rocketing vysvětluje, že když se nedaří…
Jak reagovat na negativní publicitu Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…
Z průzkumu společnosti Google mezi uživateli chytrých telefonů vyšlo jasné…
Které nástroje mohou v marketingu ušetřit nejvíce času, energie i dalších…
Podle experta na sociální marketing Scotta Strattena stačí, abyste na…
Facebook odhalil 4 faktory, na jejichž základě zobrazuje příspěvky na zdi Konečně je to tu. Facebook výrazně poodhalil tajemství, podle jakého klíče…
Jill Konrath je autorkou velmi úspěšných publikací o prodeji. Tentokrát…
Také Pinterest už zavádí firemní účty Sociální síť Pinterest ve středu oficiálně zavedla firemní účty a nová…
Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…
Něco se nepovede na straně zákazníka a on vás okamžitě obviní. Pak se…