Jak posílit e-mailový marketing  E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku doby. Při vylepšování tohoto druhu marketingu si znovu a znovu pokládejte následující otázky:…
   Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce,…
   
   Jak si vybudovat pozitivní prodejní image  Přijměte zodpovědnost za své jednání. Když se něco nepovede, přijměte…
   Možná se vám to ještě nestalo, ale jednou to přijít musí: Vždycky se objeví…
   Překvapilo mě, že jste o produktu ještě neslyšel(a). Jako byste dávali…
   
   Co by PR profesionál měl říkat novinářům  Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě…
   
   Jak může Facebook splnit 4 marketingové cíle  955 milionů aktivních uživatelů Facebooku znamená obrovský marketingový…
   Nespokojení zákazníci se dělí na skupinu těch, kteří odejdou potichu, a…
   
   6 důvodů pro uspořádání tiskové konference  Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak…
   Zdá se, že správné načasování příspěvků na Facebooku je klíčem k vyšší…
   Znáte důvody, proč vaši prodejci neuzavřou tolik obchodů, kolik od nich…
   
   7 největších hříchů na sociálních sítích  Mnoho firem pravidelně vkládá příspěvky na sociální sítě, aniž by si…
   I malá firma provozovaná přímo z domova potřebuje reklamu. A je pro ni…