Každou minutu je na YouTube nahráno 48 hodin videomateriálu. Není proto divu, že se z něj stal po Googlu druhý nejoblíbenější vyhledávač. Všechna videa se navíc…
Na co nezapomenout při online zákaznické podpoře Online zákaznický servis (online chat) je u zákazníků stále více oblíbený.…
Studie: Investice do sociálních sítí vedou k vyšší ziskovosti Konečně je tu studie na podporu těch, kdo ještě nepřesvědčili vedení o…
Nákupní rozhodování zákazníků ovlivňuje ve značné míře 5 emocí. Portál…
7 marketingových hříchů Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…
Výdaje na online reklamu překročily výdaje na reklamu v televizi Podle studie Pricewaterhouse Coopers (PWC) byly v Německu výdaje na…
Telefonování naslepo je nedílnou součástí práce prodejce. Kromě toho však…
10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …
Jak vypilovat komunikaci Poslední čtvrtletí si vyloženě říká o to, abychom se ohlédli a začali…
6 lží o prodeji, které prezentují "experti" Školení prodejních dovedností je jedním z vůbec nejžádanějších. Točí se zde…
Nejnovější trendy v PR Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a…
Jak posílit e-mailový marketing E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…
Napadlo vás někdy, že psi mají mnohem lepší předpoklady pro práci prodejce,…