V minulosti bylo možné pomocí dokonalé marketingové prezentace prodat téměř cokoliv. V dnešní době ale potřebujete něco mimořádné. Něco, čeho si lidé všimnou, zaujme…
Jak ve firmě posílit orientaci na zákazníka? Většina podnikatelů se shodne v tom, že silná orientace na zákazníka pomáhá…
Proč váš obsah nikdo nesdílí? Přečetli jste články a blogy o tom, jak uspět na sociálních sítích. Přesto…
Postprodejní péče o zákazníka je klíčem k jeho udržení Firma Varicent Software zveřejnila výsledky pětileté analýzy, která velmi…
Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti,…
Simon Mansell, šéf TBG Digital, je jedním z největších zadavatelů reklamy…
5 mediálních lekcí pro všechny marketéry Současný trend - content marketing - vytváří ze značek vydavatele. Proto…
Prodej v B2B: Jak zaujmout prvním telefonátem Účelem telefonování naslepo je zjištění, zda by firma mohla potřebovat váš…
Co dělat, když vás média nesprávně odcitují Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco…
Když je zákazník až příliš náročný Jednou za čas se objeví klient, se kterým máte mnohem víc starostí než se…
Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou…
Tentokrát však není řeč o e-shopech. Nový výzkum časopisu Marketing Week…
Networking – klíč k úspěchu v prodeji Networking a ústní doporučení (WOM) jsou 7x efektivnějším nástrojem pro…