4 rady pro efektivnější měření sociálního marketingu Měření marketingových výstupů na sociálních sítích je stále trošku oříškem. Tato média se stále vyvíjejí, a navíc spousta firem nevstupuje do virtuálního světa s …
Facebook copywriting Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…
Brian Tracy připomíná, že před i během přípravy marketingového plánu je…
Jak se vrátit zpátky k tématu Celkem běžná situace při obchodní schůzce, která se zpočátku vyvíjela velmi…
10 kroků ke zvýšení internetového prodeje Podle článku časopisu Newsday, až 70 % návštěvníků online obchodů opustí…
5 rad pro efektivní e-mailing E-mail je ideálním nástrojem pro oslovení velkého počtu kontaktů. Portál…
3 způsoby budování loajality zákazníka Úspěch prodejce závisí na jeho schopnosti vytvářet obchodní vztahy a…
3 způsoby, jak z námitky udělat výhodu Ve snaze udělat co nejlepší rozhodnutí pokládá zákazník co nejvíce otázek a…
Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu,…
Existuje několik základních pravidel, které pomohou k úspěchu první…
Umíte používat video marketing? Video marketing je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a…
Nejběžnější chyba v komunikaci na sociálních sítích Zdá se vám, že na Twitteru máte málo následovatelů a na Facebooku málo…
Nejhorší marketingová prezentace olympiády v historii Právě tohle píší Business Insider, The Guardian, The Los Angeles Time i…