Udržte si zákazníka pomocí 7 P Cílem marketingu je především přilákat zákazníky. Mnohem levnější však je něco prodat stávajícím klientům ve srovnání s neustálým hledáním nových. Marketing, jehož…
12 základních prvků profesionální komunikace Každý ví, že první dojem lze udělat jen jednou. Ne vždy se tím však řídíme…
Marketingový guru Seth Godin je autorem užitečných rad, ze kterých by měli…
Jak komunikovat špatné zprávy Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…
Čeho si zákazníci na prodejcích nejvíc cení Zákazníci se nezajímají pouze o cenu. Chtějí, aby prodejce sám o sobě…
Jak neztratit rozčileného zákazníka Dříve či později to přijde: Někde se stane chyba, která zákazníka rozzlobí.…
Proaktivní přístup zvyšuje loajalitu zákazníků Vazby se zákazníky můžete posílit vlastním proaktivním přístupem. Občas…
Všechny analýzy potvrzují, že e-commerce je pro B2B velkou příležitostí a…
LinkedIn je sociální síť určená pro profesionály ve svých oborech. Má více…
5 jednoduchých strategií pro (začínající) prodejce Prodávání je jako cesta. Pokud zákazník brzy nepochopí, kam míříte, nepůjde…
Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit…
Netroufáte si sami začít se sociálním marketingem, proto jste se rozhodli…
Jak psychicky zvládnout práci v call centru Práce v call centru je velmi stresující. Britský časopis Call Centre Helper…