Jak se pozná špatná webová stránka

Vytisknout

Některé weby generují kontakty a zákazníky, jiné nikoliv. Podívejte se, v čem jsou mezi nimi zásadní rozdíly: Příliš mnoho informací. Zahltíte lidi tak, že je úplně zmatete. Stejný efekt docílíte tím, když se k hledaným informacím budou příliš složitě proklikávat. Špatné vyhledávání na stránce. Jestliže si potenciální zákazník zadá vyhledávání na stránce a výsledkem je prázdná stránka, ztratíte ho. Nenašel, co chtěl najít. Těžko dohledatelné kontaktní informace. Kontakt je něco, co by měli…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace