6 nejčastějších chyb e-mailů

E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je však třeba jej trochu pozměnit. E-mailoví experti radí na portále Direct Marketing News, v čem se nejčastěji chybuje.

  1. Nezapomeňte umožnit změnu kanálu. Uvědomte si, že zákazníci rychle mění používaná média. Mohou tedy nákup dokončit například pomocí mobilního zařízení.
  2. Nevzdávejte se dat. E-mailová odezva nestačí, pokuste se získat i další formy interakce se zákazníkem např. pomocí prokliků.
  3. Nepište knihu. Pro kontrolu si zkuste svůj e-mail přečíst prostřednictvím svého mobilu. Je to možné a snadno srozumitelné?
  4. Nezapomínejte na transakční zprávy. Potvrzení a vypravení objednávky má obecně vysokou čtenost. Využijte této příležitosti!
  5. Pozor na zkratky. Mobilní zařízení umí detekovat číselné údaje, adresy a telefonní čísla. Vyzkoušejte, zda váš e-mail umožňuje dobře kliknout například na číslo objednávky k jejímu sledování apod.
  6. Nevkládejte údaj o ceně formou obrázku. A ani jiné důležité údaje. Mnoho mobilních zařízení je totiž nastaveno tak, aby obrázky nenačítala. Takže zákazník neuvidí vůbec nic z toho, co může být důležité.

 

-th-

Zdroj: Direct Marketing News - americký server věnovaný přímému marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Direct Marketing News