7 způsobů, jak dosáhnout vyšší angažovanosti na YouTube

Ilustrační snímek

Je rozdíl mezi získáním pozornosti a udržením pozornosti. Právě podle toho se nově řídí pořadí videí na YouTube. To nyní preferuje videa podle toho, jak dlouho se na ně divák dívá spíše než podle počtu kliků.

Jak tedy zvýšit angažovanost a umístit se tak v pořadí videí na YouTube o trochu výš?

  1. Nesnažte se zvítězit nad systémem. Jakmile zjistíte, jak funguje, změní ho. Zaměřte se spíše na průzkum klíčových slov do titulku videa a produkci v pravidelných intervalech.
  2. Poznejte své publikum. Nepředvídejte, kdo jsou vaši diváci a co chtějí vidět. Zjistěte to přesně pomocí průzkumu.
  3. Jasně ukažte, proč by se měli dívat. Nejpozději do 10 vteřin by měl divák vědět, proč by se měl i nadále dívat, tedy co z toho bude mít.
  4. Plánujte a produkujte kvalitně. Před natáčením si připravte seznam záběrů, které potřebujete, story board (scénář), seznam náležitostí jednotlivých scén a tzv. B-roll, tzn. dodatečné záběry, které celý příběh oživí.
  5. Buďte energičtí. Spíše tak udržíte pozornost diváka. Mluvte trošku hlasitěji než obvykle s větším důrazem na neverbální komunikaci. I to může pomoci.
  6. Riskujte. Pokud už si jste jisti, kdo jsou vaši diváci, věřte svým instinktům a riskujte. Můžete tak ukázat nekonvenční myšlení a objevit nové způsoby práce.
  7. Pozor na titulky a popisy. Pokud super video postrádá klíčová slova a správné tagy, lidé ho nenajdou. Využijte Google keyword tool k výběru populárních výrazů.


-th-

Zdroj: Entrepreneur.com - portál předního amerického časopisu pro podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Entrepreneur.com