Tisková zpráva dokáže zajistit viditelnost na internetu

Vytisknout

Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost. Existují přinejmenším tři důvody, proč by měly být vydávány a distribuovány prostřednictvím internetu: Zprávu dostanete ke své cílové skupině, aniž by ji nejprve filtrovali novináři. Výhoda pro SEO a získání zpětných odkazů. Vytvoření nového kanálu pro zobrazení výsledků SEO a na sociálních sítích (zvláště pokud jsou součástí tiskové zprávy obrázky a videa). Jak podpořit viditelnost tiskové zprávy? Optimalizací lze…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace