Pokud jste alespoň trošku úspěšní na sociálních sítích, jednoho dne se to stane: Objeví se negativní komentář a vy s tím musíte něco udělat. To, jak zareagujete, má…
   První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…
   
   Management firmy Lego musí skládat zkoušku ze znalosti sociálních sítí  Dánská Lego Group vyžaduje po seniorním managementu, aby složili zkoušku ze…
   
   Google ruší rozdíl mezi mobilní a desktopovou reklamou  Pokud si koupíte reklamu na Googlu, může se z vás nyní stát mobilní…
   
   Jak překonat prodejní námitky  Námitky jsou nedílnou součástí prodejního procesu. Pokud si myslíte, že…
   V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…
   
   Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios  Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…
   
   Proč vám klienti nevěří?  Zákazníci si nekoupí zboží od někoho, komu nevěří. Přitom bohužel mnoho…
   Tohle už máme nebo jednáme s někým o dodání tohoto produktu jsou zvláště…
   Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-…
   I ty nejspolehlivější firmy o některé klienty přijdou. Rozdíl mezi dobrými…
   
   Jak odpovědět na nejdůležitější otázku zákazníků  Každý zákazník chce vědět jedno: Proč zrovna od vás mám nakupovat?…