Naslouchat zákazníkům není vždy dobrý nápad

Vytisknout

Stohy byly už popsány o tom, jak je důležité naslouchat zákazníkům. Bezpochyby platí, že zaměření na zákazníky je nedílnou součástí úspěchu v jakémkoliv současném podnikání. Firmy často vyhledávají informace od zákazníků v případech, že pracují na vývoji nového výrobku či služby. Avšak právě zde může vzniknout problém. Na jednu stranu nový produkt nemusí uspět, pokud firma dostatečně nenaslouchá zákazníkům. Na druhou stranu je možné, že jim bude naslouchat špatně. Firmy žádají klienty, aby jim…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace