Tisková zpráva je výborným marketingovým nástrojem. Ale jen tak dobrým, jak dobrá jsou slova v ní použitá. Podívejte se tedy na následující rady, jak tiskové zprávě…
9 rad, jak mít spokojené loajální zákazníky Pokud má firma v dnešní době prosperovat, potřebuje pěstovat vztahy se…
Může pokles prodeje znamenat dobrou zprávu? Někdy náznak katastrofy může ve skutečnosti znamenat něco úplně jiného.…
10 způsobů, jak rozšířit e-mailingové seznamy E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Většina firem už pochopila, že nelze být na sociálních sítích jen proto,…
Mnoho značek již neuromarketing vyzkoušelo, ale zpravidla se tím moc…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
E-mailový marketing může vážně poškodit značku Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Nákupní chování se mění skoro stejně rychle, jako vznikají nové…
Tisková zpráva dokáže zajistit viditelnost na internetu Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…
Společnost Facebook oznámila řadu změn, které budou mít na sociální…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…
Proč neprodáváte víc? Pokud nevykazujete dobré prodejní výsledky, je možné, že něco děláte…