Zaujmout tiskovou zprávou je stále těžší. Šance se zvyšují, použijete-li multimediální pomocníky. Obrázky či odkaz na video mohou zcela změnit dojem a výrazně zvýší…
Jak zajistit, aby klienti skutečně přišli na domluvené schůzky Ať už domluvíte první schůzku s klientem, kde dojde k analýze potřeb a…
Pět chyb telefonního prodeje V telefonním rozhovoru s potenciálním klientem máte pouze a jenom jeden…
LinkedIn se stává plnohodnotným hřištěm v oblasti content marketingu:…
Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v …
Otázka pro prodejce: Nemluvíte až příliš? Příliš mnoho prodejců je stále přesvědčeno, že čím více podají informací,…
Marketéři, lidé z PR i tvůrci obsahu mají jedno společné: Musí umět…
Klíč k úspěchu: Naučte se lépe naslouchat Dobrý prodejce musí být zároveň dobrým posluchačem. Čím lépe dovedete…
Získejte zpět ztraceného klienta Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé…
Jak zvýšit hodnotu vašeho produktu v očích klienta Námitka proti ceně ze strany klienta je asi nejčastější překážkou k…
V následujícím článku se pokusíme v krátkosti nastínit problematiku a…