Většina firem chce vědět, co si myslí jejich zákazníci, a proto investuje do různých systémů získávání zpětné vazby. Problém však nastává ve chvíli, kdy je se…
Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé…
Server Salesopedia přinesl v nedávném článku šest tipů, jak se přiblížit…
Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je…
Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací.…
Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
Většina prodejců si již uvědomila, jak lukrativní jsou doporučení od…
Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
Každá poučka říká, že na sociálních sítích jste sami za sebe a kopírovat se…
Zákaznický servis je běh na dlouhou trať. Zákazník musí cítit, že na něj…
Content marketing, tvorba kvalitního obsahu jako základ fungujícího…