7 zásad emocí v prodeji Každý dobrý prodejce ví, že prodej není pouze o logice, číslech a argumentech. Hlavní část úspěšného obchodu se odehrává v emoční sféře a pocit, jaký z jednání s…
SEO je základem toho, že firma bude na internetu nalezena. Než si však…
7 vlastností, se kterými se nelze stát dobrým prodejcem Server INC.com nedávno zveřejnil článek, který se věnuje sedmi nejčastějším…
Jak zvýšit procento úspěšnosti u potenciálních klientů Nedávný článek Forbesu se věnoval tomu, jak zlepšit tzv. conversion rate,…
Tři gesta, na která si dávat pozor při jednání Gesta, pohyby, postoje těla nebo výrazy tváře tyto indikátory vám mnohdy o…
Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje…
Na základě současného zlepšování funkcí sociální sítě LinkedIn investují…
Tipy, jak získat maximum z krátkého jednání s potenciálním klientem První setkání s klientem je to zdaleka to nejdůležitější. Zároveň se často…
Zdá se vám, že content marketing je jen další moderní výstřelek a nemá tedy…
7 základních otázek analýzy potřeb Analýza zákazníkových potřeb je prvním a hlavním krokem k úspěšnému…
Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat…
Facebook je naprostou jedničkou mezi sociálními sítěmi co do počtu lidí…
Jak na moderního zákazníka V dnešní době má průměrný zákazník jinou podobu, než jakou měl ještě…