Šest důvodů, proč manažeři prodeje nedosahují úspěchu Manažeři prodeje se snaží, mají pocit že udělali všechno, stejně ale často nedosahují stabilních výsledků a nedaří se jim plnit prodejní cíle. Server sellingprof.com…
Chcete-li mít opravdu dobré SEO, bezpochyby vám pomůže kvalitní PR…
Když se potenciální klient ještě "rozhlíží jinde" Mám ještě jiné nabídky. Ještě bych se rád porozhlédnul. Nechci se zatím…
Jak překonat prokrastinaci při prodeji O prokrastinaci, neboli chronické tendenci odkládat aktivity na později, se…
Matky představují v populaci značnou kupní sílu a již v minulosti jsem…
Jak využít přirozenou lenost lidí v prodeji Prodej není pouze o argumentech a apelování na logické myšlení prodej je…
Kdyby existovala zcela jasná odpověď, řada marketérů a PR pracovníků by ji…
Všichni to dělají, ale málokdo tomu skutečně rozumí. Tak přesně to se dá…
Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další…
5 tipů, jak lépe reflektovat potřeby zákazníků ve velkých společnostech I přestože je pochopení klientových specifických potřeb základem každého…
Muži jsou z Marsu a ženy z Venuše. Platí to i na sociálních sítích? Pokud…
Jak překonat zákazníkův počáteční nezájem Nemám o nic zájem je častá věta, přes kterou se prodejci nemohou dostat.…
Fotografie představují médium s největším virálním potenciálem a Facebook…