Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

Vytisknout

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (finance, čas, marketing, úsilí) než pro udržení toho stávajícího. Stálá klientská základna a nízká fluktuace zákazníků, která znamená, že není nutné prodejem stále pouze doplňovat stavy, jsou základem úspěšného rozšiřování vašeho podniku. Jak ale navýšit obrat s pomocí stávající klientely? Jinými slovy, jak vám mohou vaši současní zákazníci dopomoci k větším prodejům? Kanadská konzultantka a autorka Coleen Francisová …




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace