Make successful content marketing

Jak na úspěšný content marketing

Content marketing is a good way to encourage customers to read what you publish. Allbusiness.com offered some tips on how to do it to get lots of readers.

1) Plan your content marketing

Make a template which you will use for planning the marketing content. It should include the headline, target keywords or phrases for searching, meta description and permalink.

2) Think about the competition

Use the Google AdWords and the key word planner. Find out how often keywords or phrases you want to use are searched.

3) Research of your keywords

Do the words or phrases you chose have a lot of competition?  How many times a month are they searched? Find out what suits you best and use it in meta description, permalink and title.

4) Write it

Your posts should have from 400 to 700 words. Use headers, subheads and bullets to make your text easier to read. Use approximately one link for every 100 words.  One of those links should be to your site and the others to external websites. Think carefully about the externals links.

Encourage readers to action. You can invite them to comment. Offer a subscription to the blog or download part of the content, a demo of your product or a free trial. Keep them reading. Use active language and short sentences.

5) Publish

Google+ helps with your search results. When you post the link to your blog in Google+, use the keywords or phrases. Do the same on Twitter and LinkedIn. Make it easy for your readers to share your content on social networks by social share buttons on every page of your website.

Key words are important. Keep in mind that you write for people, so the content must be readable and not overloaded  with keywords. The Readers interest is always the first concern.

-ka-

    Jak na úspěšný content marketing

    Obsahový (content) marketing je šikovný způsob, jak nenásilně přilákat zákazníky k tomu, že sami budou chtít číst, co publikujete. Server Allbusiness.com uvedl několik doporučení, jak toho dosáhnout a mít co nejvyšší počet čtenářů.

    1) Obsahový marketing naplánujte

    Vytvořte si šablonu, kterou budete používat během plánování obsahového marketingu. Ta by měla zahrnovat titulek, klíčová slova nebo fráze pro vyhledávače. Dále meta popisek, tedy krátký popis obsahu stránky, který se zobrazí ve vyhledávači a permalink, což je trvalý hypertextový odkaz.

    2) Přemýšlejte nad konkurencí

    Použijte Google AdWords a využijte Plánovač klíčových slov. Zjistěte, kolikrát je slovo nebo fráze, kterou chcete použít, vyhledáváno.

    3) Výzkum klíčových slov

    Mají slova nebo fráze, které jste vybrali, velkou konkurenci? Kolikrát za měsíc jsou vyhledávána? Zjistěte, co vám nejvíce vyhovuje a použijte to v meta popisku, permalinku a titulku.

    4) Sepište příspěvek 

    Váš příspěvek by měl mít od 400 do 700 slov. Použijte záhlaví, podkapitoly a odrážky, aby váš text byl co nejčitelnější. Na každých sto slov použijte přibližně jeden odkaz. Jeden by měl být přímo na váš web a zbytek na externí weby, výběr externích odkazů dobře promyslete.

    Pobídněte čtenáře k akci. Můžete je vyzvat ke komentářům, nabídnout předplatné příspěvků nebo stažení části obsahu, demo vašeho produktu nebo zkušební verzi zdarma. Snažte se čtenáře udržet ve čtení. Užívejte aktivní jazyk a krátké věty.

    5) Publikujte

    Googe+ pomáhá s výsledky vyhledávání. Když vkládáte odkaz na váš příspěvek na Google+ použijte klíčová slova nebo fráze. To samé udělejte na Twitteru a LindekdInu. Pro čtenáře by mělo být snadné náš obsah sdílet na sociálních sítích skrze odkazy na každé straně vašeho webu.

    Klíčová slova v textu jsou důležitá. Mějte ale na mysli, že stále píšete pro lidi a obsah musí být čtivý a ne zahlcen výhradně klíčovými slovy. Na prvním místě jsou vždy čtenáři.

    -ka-

    Zdroj: AllBusiness - americký server a komunita pro malé a střední podnikatele