5 témat, o kterých nemluvte s klientem

Vytisknout

V kariéře obchodníka je zásadní získat a udržet klienty. Každý zákazník je ale jiný a očekává odlišný přístup. Přesto existuje několik pravidel, čemu byste se v komunikaci s většinou zákazníků měli vyhnout, ať je znáte sebelépe. Server Entrepreneur.com tyto pravidla nedávno publikoval. 1) Nechlubte se luxusním zbožím Samozřejmě, že chcete klientovi ukázat, že jste úspěšní v tom, co děláte. To se ale může obrátit proti vám. Nabídnout klientovi svezení ve svém luxusním autě není vhodné. Klient…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace