4 tipy, jak nejlépe využít sociální sítě

Sociální média jsou osvědčený prostředek k dosahování cílů a zvyšování příjmů. Existuje souvislost mezi užíváním sociálních médií a uzavírání obchodů. Sellingpower.com publikoval rady, jak sociální sítě co nejlépe využít.

1) Zjistěte, jaké sociální sítě užívají vaši klienti

Pokud nevíte, která sociální síť je pro vás nejvhodnější, zjistěte si, kde se nejpravděpodobněji nacházejí vaši zákazníci. Na těchto stránkách buďte aktivní. Výzkumy nejčastěji upozorňují na LinkedIn a Twitter jako sázku na jistotu, protože mají hodně uživatelů.

2) Efektivně využívejte čas strávený na sociálních sítích

Dávejte přednost sítím, které vás nebudou obtěžovat něčím, o co nestojíte. V tomto ohledu vítězí LinkedIn. Na začátku najděte několik skupin, které se vztahují k vašim obchodním zájmům. Jakmile se připojíte, začněte sledovat konverzace. Rovněž na Twitteru najděte lidi, které se vám vyplatí sledovat.

3) Buďte aktivní

Ideální je být aktivní denně. Ale nemusí vám to zabrat příliš času. Můžete používat automatické nástroje pro plánování aktualizací, čímž zajistíte, že váš účet bude stále aktivní. Ale nezapomínejte pravidelně kontrolovat odpovědi na vaše příspěvky a sdílení. Patnáct minut denně by mělo stačit.

4) Zjistěte co nejvíce informací 

Předtím, než začnete možné klienty přímo oslovovat, zjistěte si o nich co nejvíc. Navštivte jejich stránky na LinkedInu a prozkoumejte jejich Twitter. Záleží na tom, jak jsou aktivní, ale můžete zjistit daleko víc než jejich celá jména, pracovní pozice nebo úspěchy. Pokud se chcete s někým seznámit, použijte spojení třetích stran na LinkedInu. Šance, že budete vřele přijati, se tím zvyšují.

Porozumět sociálním sítím ve vztahu k vašim klientům chce čas. Dejte sociálním sítím šanci. Snažte se postupně nacházet vhodné klienty, získejte si jejich důvěru. Časem s nimi můžete vybudovat silný obchodní vztah.

-ka- 

Zdroj: Selling Power - online verze amerického časopisu určeného pro ředitele obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Selling Power