Marketing - zprávy z HR

Nazapomínejte na zákaznické reference

Hodnocení zákazníků působí na vaše podnikání v mnoha směrech. Ovlivňuje tržby a názory zákazníků na vaše služby. Může vás vést i k vylepšování provozu vaší firmy.…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak se stát skvělým obchodním manažerem

Myslíte, že skvělým obchodním manažerem se člověk musí narodit? Takoví lidé…

Článek v rámci předplatného Neúspěšní uchazeči: Chováte se k nim správně?

Získat nového klienta znamená vynaložit v průměru pětkrát více zdrojů (…

Využívejte mobilní marketing

Ať podnikáte v jakémkoli oboru, drtivá většina vašich zákazníků…

Článek v rámci předplatného Naučte se správně vyjednávat

Ve spoustě lidí vyvolává pojem vyjednávání strach a úzkost. Patříte k nim i…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak být důvěryhodným prodejcem

Když budete působit jako spolehlivý prodejce, zvýšíte své šance na prodejní…

Přiučte se o marketingu od své konkurence

Neznáte svou konkurenci? Napravte to. Server Allbusiness.com přinesl…

Co se obchodník může přiučit sledováním seriálu

Z amerického seriálu Orange is the new Black (seriál o hlavní hrdince a…

4 tipy, jak nejlépe využít sociální sítě

Sociální média jsou osvědčený prostředek k dosahování cílů a zvyšování…

Staňte se rozeným obchodníkem

Skvělým obchodníkem se nemusíte narodit. Chcete-li však působit jako rozený…

Ing. Pavel Friedrich, MBA

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce…

Článek v rámci předplatného 3 důvody vzestupu "inside sales"

Růst internetových technologií a společenské změny, které s tím souvisí,…

Článek v rámci předplatného Cold calling může být zábavnější

Většina obchodníků nepovažuje cold calling, neboli první telefonní kontakt…

Výpis 19511963 z celkem 4704