Předpoklady kvalitního zákaznického servisu

Vytisknout

K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci zákaznického servisu by měli být dobře vyškolení, komunikativní a umět efektivně řešit problémy. S dobrým zákaznickým servisem se vaše šance na úspěšné prodeje zvyšují. Při řízení zákaznického servisu nezapomínejte, že zákaznici by měli být obslouženi tak, jak byste si přáli vy v roli zákazníků. Inspirujte se radami publikovanými na Customerthink.com. 1) Snadná možnost komunikace Má-li být zákazník spokojený, musí mít ve…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace