Cítíte potřebu lépe a efektivněji spravovat účty vaší společnosti na sociálních médiích? Používejte nástroje na spravování obsahu, které umožňují snadno a rychle…
3 situace, kdy je vhodné zalichotit zákazníkovi Komplimenty mohou zlepšit vaše obchody. Dejte si ale pozor, neupřímnost…
Nejlepší způsob, jak být úspěšný v prodejích, je co nejlépe poznat své…
Přemýšlíte, zda se vám vyplatí obchodování s některým z vašich zákazníků?…
Tři důvody, proč se vyhnout zvláštním odměnám pro prodejce Zvažujete, zda zavést zvláštní odměny pro úspěšné prodejce? Server Inc.com…
Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy…
Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…
Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…
Zasmějte se společně s klientem Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…
Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…
Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…
Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…
Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…