Marketing - zprávy z HR

Ne každý zákazník stojí za vaši námahu

Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se vyplatí i přes to, že práce s nimi vyžaduje vysoké nasazení nebo i drobnější problémy. Pokud…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání

Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci.…

Článek v rámci předplatného Jak se chovat na poradách obchodního týmu

Prodejci bývají společenští a na rozdíl od většiny ostatních zaměstnanců…

Jak získat zákazníky na prodejním veletrhu

Chystáte se na veletrh? Server Allbusiness.com publikoval článek o tom, jak…

8 mylných představ o e-mailovém marketingu

Přemýšlíte někdy nad tím, které pravdy o e-mailovém marketingu jsou opravdu…

Článek v rámci předplatného Zkuste prodávat tak, aniž byste působili jako prodejce

Lidé nemají příliš rádi, když jim někdo něco prodává. Zkuste tedy začít…

Drobná fráze, která pomůže vašim prodejům

Fráze Ano, a ... dokáže prohloubit vztahy s klienty i zvětšit počet…

7 způsobů, jak využít YouTube pro marketing

Video je stále důležitějším nástrojem pro zvyšování povědomí o značce a…

Článek v rámci předplatného Situace, kterých se prodejci nejvíc bojí a jak s nimi bojovat

Allbusiness.com nedávno upozornil na situace, kterých se prodejci nejvíc…

Článek v rámci předplatného Jak komunikovat s vaším obchodním týmem

Chcete-li zlepšit výkony vašeho týmu, musíte především zlepšit komunikaci.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky…

Článek v rámci předplatného Čtyři způsoby, jak udržet ty nejlepší prodejce ve vašem týmu

Chcete si v týmu udržet ty nejlepší prodejce? Nestačí mít ty nejmodernější…

Výpis 19121924 z celkem 4721