3 způsoby, jak získat důvěru zákazníků Jste noví v prodejním týmu a nemáte dosud dostatečnou důvěryhodnost u klientů? Většina prodejců nikdy nepůsobila ve vedení společnosti. Pokud to tak je i u vás, může…
Jak nejlépe využít skupiny na LinkedInu LinkedIn se stal základní spojovací a marketingovou sítí pro obchodní…
Jak odměňovat prodejce Způsob odměňování prodejců je pro prosperitu společnosti důležitá…
Připravte se na cold calling ve třech krocích Čím více věnujete plánování cold callingu, tím snazší pro vás poté bude…
Zanechání zprávy v hlasové schánce může některým prodejcům připadat…
Pokud vám někdo během obchodního tréninku říká poučky jako: Prodej začíná,…
Proč během obchodního vyjednávání raději nenabízet slevy Poté, co zákazníkovi představíte svou nabídku, často následuje vyjednávání.…
Jedním z důležitých předpokladů obchodního úspěchu je zlepšování zkušenosti…
Stále větší procento nákupních rozhodnutí a následných transakcí probíhá…
Najděte zákazníky na sociálních sítích Víte, na jakých sociálních sítích se nacházejí lidé, které chcete zaujmout?…
Sestavte tým z těch nejlepších prodejců Hledáte skvělé prodejce do svého týmu? Členy svého týmu sice můžete naučit,…
Většina obchodníků je ráda za každého zákazníka. Někteří zákazníci se…
7 kroků k férovému a úspěšnému prodávání Chcete-li úspěšně prodávat, musíte být ke svým zákazníkům féroví a…