Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak nenásilně přimět zákazníka k uzavření obchodu

Příjmy od zákazníků jsou základ úspěšného obchodního růstu. Kdykoli se tedy naskytne příležitost k obchodu, musíte vědět, jak ho úspěšně uzavřít. Server Inc.com…

5 prodejních dovedností internetového věku

Svět obchodování se změnil s nástupem internetu. Požadavky na prodejce…

9. ročník konference Sales Excellence Forum

Jaký se očekává nejbližší ekonomický vývoj a jaké konkrétní dopady pro…

Článek v rámci předplatného Zasmějte se společně s klientem

Pokud se společně se zákazníkem občas zasmějete, vybudujete si vzájemnou…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně.…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky, jak sdělit negativní zpětnou vazbu

Kritizovat lidi z vašeho týmu není snadné. Server Callcentrehelper.com…

Vyplatí se během telefonování využívat scénáře?

Zvažujete používání scénářů ve vašem zákaznickém centru? Server…

Zvyšte příjmy od současných klientů ve třech krocích

Když obchodníci hledají růst svých obchodů, často vsadí na nové klienty…

Článek v rámci předplatného Udělejte z potenciálního klienta toho, který platí

Chcete, aby se z vašeho potenciálního klienta stal klient platící?…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak zlepšit zákaznický servis

Chcete být o krok napřed před konkurencí? Nezapomínejte na důležitou…

Článek v rámci předplatného 6 způsobů, jak urychlit uzavření obchodu

Zkrácení prodejního cyklu může vést k růstu obchodů. Jak urychlit uzavření…

Vytvořte virální kampaň v pěti krocích

Chcete, aby se váš obsah stal viráně úspěšnou kampaní? Server Inc.com…

Chcete úspěšnou tiskovou zprávu? Nahrajte ji na web

Tisková zpráva, které si nikdo nevšimne, je nákladné selhání. Potenciální…

Výpis 19121924 z celkem 4703