Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Vytisknout

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit mezi ně, aniž byste o tom věděli. Chcete-li úspěšně prodávat, pamatujte si, že je potřeba naslouchat zákazníkům, mířit vysoko (ale s rozumem) a v neposlední řadě věnovat čas přípravě. Inspirujte se tipy, které zveřejnil server Salesandmarketing.com.

Více poslouchejte a méně mluvte

Většina prodejců mluví víc, než poslouchá. Naslouchat zákazníkům se vám ale vyplatí. Naslouchejte řeči těla a můžete rozpoznat, jak se váš zákazník cítí a jak nejlépe s ním v tu chvíli komunikovat. Když vám zákazník něco vysvětluje, skutečně vstřebávejte informace a nepřemýšlejte nad tím, co mu odpovíte nebo na co se zeptáte. Díky opravdovému naslouchání zákazníka pochopíte a bude pro vás snazší uzavřít s ním obchod.

Miřte vysoko, ale berte v potaz své možnosti

Cílem vašeho snažení je dosáhnout maximální výše prodejů, ale dopracovat se k nim nemusí být snadné. Než se setkáte s konkrétním zákazníkem, nacvičte nebo si alespoň v hlavně přehrajte váš výstup. Pak můžete zákazníkovi sdělit, to co je potřeba a neztratit u toho sebevědomí. K naplnění vašeho cíle musíte cvičit, mít náhradní plány a snažit se váš výstup přizpůsobit zájmům zákazníka.

Připravujte se systematicky

Nejlépe připravení obchodníci vykazují nejlepší výsledky. Někteří prodejci považují za přípravu to, že si potenciálního zákazníka prověří na internetu. Předprodejní výzkum ale musí být daleko hlubší. Udělejte si analýzu toho, co hovoří ve váš prospěch a co je proti vám. Zdokumentujte, jakých nejvyšších výsledků můžete dosáhnout a co dělat, pokud se vám nebude dařit. Systematicky sbírejte data a na jejich základě vytvořte prodejní strategii a základní náčrt vašeho vystoupení.

-ka-

Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace