5 způsobů, jak poděkovat zákazníkům Zákazníci jsou nejcennější součástí vaší obchodní kariéry. Vy to pravděpodobně víte, to ale neznamená, že to vědí i vaši klienti. Je dobré jim to tedy občas…
8 vlastností úspěšných prodejců Ne každý prodejce se stane tím úspěšným. Existuje však několik vlastností,…
Snažit se zařadit do své nabídky produkt nebo službu, která je…
5 způsobů, jak se zdarma dostat na konference Účast na konferencích může být pro vás velmi užitečná. Můžete se naučit…
Jak se vypořádat s nedůvěrou zákazníka Když na konci obchodního vyjednávání uslyšíte ne, může to mít několik…
Content marketing jinak, než je obvyklé Content marketing je výborný nástroj k udržování pozornosti vašich…
Během telefonního rozhovoru s klienty byste se měli vyvarovat určitým typům…
5 způsobů, jak motivovat zákazníky k tomu, aby řekli ano Chcete zákazníky přesvědčit o vaší nabídce? Vyhněte se slovním klišé a…
Peníze jsou jako ruce nebo nohy. Pokud je nepoužíváte, přijdete o ně,…
Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat…
Zákazníka byste si měli vážit. Znamená to, že s ním budete mluvit…
6 způsobů, jak odradit ostatní na sociálních sítích Pokud ke své práci nebo ve vašem soukromí používáte sociální sítě, měli…
Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom…