Zaměřte se na předprodeje

Vytisknout

Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie, vyžaduje ale propracovaný postup. Ne každý se k předprodeji vašeho zboží či služeb hodí. Na začátku je tedy dobré udělat analýzu a zjistit, se kterými společnostmi nebo osobami máte šanci uspět. Poté představte svou nabídku a snažte se uzavřít obchod. Nezapomeňte, že úspěšní prodejci dokáží své zboží prodávat opakovaně. Postup, jak uzavírat tento typ obchodního vztahu popsal server Harvard Business Review. Identifikujte možné…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace