Úkol manažera prodejního týmu je pomáhat prodejcům. Problém však je, že manažeři často nevědí, co jejich tým skutečně trápí. Nevyřešené problémy se pak s týmem a…
Předpoklady kvalitního zákaznického servisu K úspěšnému obchodování patří kvalitní zákaznický servis. Zaměstnanci…
Neexistuje jeden jediný způsob, který vám přinese nejlepší prodeje. Způsob,…
Chystáte se nebo již spolupracujete s jinou firmou? Jedná se o dobrý…
Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože…
Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné.…
Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…
Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně…
Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…
I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…
Zapojte do prodejů podnikatelský přístup Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…
Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně.…
Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační…