Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak přimět zákazníky, aby se vraceli zpět

Přimět zákazníky k tomu, aby se k vám pravidelně vraceli, není snadné. Věrnost zákazníka je snadné ztratit, a proto o ni musíte pečovat. Hank Freid, ředitel a…

Zbavte se strachu z cold callingu

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s klientem, je pro mnohé…

Najděte ideální zákazníky

Ne každý zákazník je skvělý zákazník. Jedním ze způsobů, jak efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníky, kteří neúměrně protahují uzavření obchodu

Setkáváte se občas s klienty, kteří jsou nadšeni z vaší nabídky a přislíbí…

4 časté prodejní chyby a jak se jim vyhnout

I zkušení prodejci často během komunikace se zákazníky chybují. Většině…

Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Článek v rámci předplatného Zapojte do prodejů podnikatelský přístup

Prodejci nemají obecně nejlepší pověst. Jsou často charakterizováni jako…

Top 10 článků na Sales News v roce 2014

Jak správně komunikovat s potenciálními zákazníky verbálně i neverbálně.…

Jak vytvořit dobrý předmět reklamního e-mailu

Skvěle vytvořený obsah je vám k ničemu, když mu chybí dobrá propagační…

Článek v rámci předplatného Cesta od tradičních prodejních taktik k poradenství

S rozvojem nových technologií získali zákazníci větší přehled o nabídkách a…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami zákazníků?

Mnoho obchodníků se bojí námitek svých zákazníků a myslí si, že stížnosti…

Jak poznat skutečné potenciální zákazníky

Najít ideální zákazníky není snadné. Mnoho lidí, kteří by teoreticky o vaše…

Jak si udělat reklamu a získat více zákazníků od konkurentů

Dokážete oslovit a získat aspoň část zákazníků od konkurence? Je…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak změnit chování vůči vašemu prodejnímu týmu

Když váš tým neplní vaše očekávání, máte tendenci je za to obviňovat?…

Výpis 18471859 z celkem 4703