Učte své zákazníky dělat závazky Jste to vy, nebo nakupující, kdo na sebe bere určité závazky? Spousta prodejců sama sebe řadí na místo těch, kteří se k něčemu zavazují. Tradiční prodejní techniky…
Chcete, aby byl váš marketing na sociálních sítích co nejefektivnější?…
Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších…
Čemu se vyhnout během rozhovoru s klientem Slova jsou mocná a během obchodování to platí dvojnásob. Hlavně v počátku…
Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají…
Vyhněte se chybám v obsahovém marketingu vašich webových stránek Při vytváření webových stránek můžete udělat spoustu chyb, které si ani…
Při vyjednávání se více zaměřte na zákazníkovu minulost Prodejci se často v rámci prodejních snah uchylují k tomu, že převezmou…
Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně…
Jak na personalizovaný obsah webových stránek Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah…
Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž…
Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce…
Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní…
Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením…