Je několik vět, které zákazník nechce slyšet a vy byste to měli respektovat. Slovo ne" používejte pouze ve výjimečných situacích. Většinou jde nahradit něčím jiným.…
Zaměřte se na předprodeje Předprodej vašeho zboží či služeb může být dobrá obchodí strategie,…
Jak zaujmout zákazníka, který je zároveň podnikatelem Obchodníci, kteří prodávají své zboží nebo služby zákazníkům, dobře vědí,…
Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím…
I ti nejlepší zákazníci se mohou čas od času dostat do finančních potíží a…
8 kroků, jak vyprávět příběh vašeho hrdiny To, co prodá váš produkt nebo službu, nejsou data, ale emoce. Chcete-li…
Čas od času se stane, že velká a důležitá společnost bojuje s únikem…
Umíte vyprávět svůj příběh? Zákazníci dnes víc než kdy dříve nenakupují produkty od společností, ale od…
5 důvodů, proč se účastnit veletrhů Přemýšlíte o tom, zda se účastnit obchodních veletrhů, nebo ne? Veletrhy…
Povaha business-to business" obchodování se mění. B2B obchodníci již dnes…
Zvyšte efektivnost vašeho týmu použitím videa Chcete-li zvýšit produktivitu svého prodejního týmu, měli byste se zaměřit…
Proč některé začínající firmy přežijí a uspějí, zatímco jiné upadnou do…
Na začátku šedesátých lete provedl americký psycholog a univerzitní…