Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace, kdy se zkracuje živostnost zákazníka a…
Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází…
Slyšíte často odpověď "Hoďte mi to do mailu?" Naučte se reagovat Každý prodejce, který kontaktuje potenciální zákazníky po telefonu, tuto…
Vyhrajte nad recepčními: Jak se při volání dostat k té správné osobě V angličtině se v prodejní terminologii často používá velmi trefné slovo…
5 vět, kterým se vyhněte během vyjednávání se zákazníky Chcete definitivně odradit zákazníka? Pak mu dostatečně neodpovídejte na…
5 tipů, jak uzavírat obchody rychleji Žijeme v rychlé době a rčení, že čas jsou peníze, dnes platí více než kdy…
Chcete-li, aby vaše firma byla úspěšná, musíte si vytvořit značku, která…
3 tipy, jak znít přirozeně po telefonu Jistě se vám již někdy stalo, že jste přijali hovor a ještě předtím, než se…
Získejte důvěru zákazníků díky efektivní komunikaci Obchodníci si často myslí, že se zákazníkem komunikují jasně a efektivně.…
Profesní sociální síť LinkedIn není jen užitečným nástrojem pro budování…
Osvěžte svůj přístup k zákazníkům Přichází jaro, což je dobrý čas k osvěžení vašeho prodejního postupu a…
Naučte se přivolat štěstí Úspěch je kombinací snahy a štěstí. Štěstí ale nepřijde samo od sebe,…
Hledání ideálních zákazníků není snadná, ale je to velice důležitá činnost.…