6 kroků k efektivnímu time managementu pro obchodníky

Vytisknout

Využíváte efektivně čas, který máte na práci? Blog společnosti Sales Force uvádí, že průměrný prodejce stráví až 65 % času neprodejní činností tedy sekundárními aktivitami, které přímo nevedou ke generování nových klientů. I když jsou neprodejní aktivity důležité a mnohdy zcela zásadní (například zákaznický servis), prodejce nesmí dopustit, aby se jeho pozornost příliš odkláněla od jeho hlavní pracovní náplně tedy obchodní činnosti. Jaké je tedy tajemství efektivního time managementu v …




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace