Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce

Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete vyzařovat dostatečné sebevědomí a víru v sebe sama a ve svůj produkt, těžko můžete něco…

Článek v rámci předplatného Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech

V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…

Článek v rámci předplatného Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus

Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…

Článek v rámci předplatného "Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků

V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…

Článek v rámci předplatného Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních

V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní…

Článek v rámci předplatného 4 tipy, jak zvýšit ceny a přitom neodradit klienty

Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud…

Článek v rámci předplatného Jak se zbavit stresu v práci

Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité…

Článek v rámci předplatného 9 rysů dokonalé zákaznické péče

I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní…

Článek v rámci předplatného 4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem

Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…

Mgr. Matěj Moravec, Foreign Trade Manager, ABF a.s.

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací…

Článek v rámci předplatného Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků

Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak být produktivnější

Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně…

Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení

Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný…

Výpis 17691781 z celkem 4733