Chcete více prodávat? Změňte radikálně svůj způsob myšlení Velká část úspěchu prodejce je v jeho přístupu a způsobu myšlení. Úspěšný prodejce je ten, kdo vidí příležitost a řešení tam, kde jiní vidí problém. Podle článku…
Tipy, jak maximálně využít potenciál sítě LinkedIn Vzhledem k tomu, že prodej (a obchod obecně) je z velké části o známostech…
V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se…
Aby portály HR News, Management News a Sales News poskytovaly hodnotný…
Jak (ne)mluvit s klienty o konkurenci Jak mluvit s potenciálními klienty o vaší konkurenci? Má smysl ji před…
6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou…
Co dělat, když potenciální klient řekne: "Chci si to rozmyslet." Často tak končí mnoho obchodních a prodejních schůzek nebo telefonních…
10 tipů pro nováčky v prodeji přes telefon Volání naslepo, neboli v angličtině cold calling, je činnost, kdy prodejce…
Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (…
Základy obchodní etikety Prodej a obchod obecně jsou o známostech, osobních sympatiích a o…
4 typy potenciálních klientů, se kterými neztrácejte čas Schopnost využívat čas efektivně je nejenom o organizaci času a o rychlosti…
Zjistěte, co se skrývá za námitkami potenciálního klienta Jedním z nejzásadnějších, ale zároveň i nejsložitějších úkolů prodejce při…
Nejdou vám momentálně prodeje? Tipy, jak neztratit sebevědomí Každý prodejce čas od času zažije období, kdy se mu nedaří uzavírat…