Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A je moment, kdy prodejce osloví klienta nebo je osloven klientem, a bod B je ukončení…
Odmítl vás klient? Nevzdávejte se Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…
Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro…
7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…
Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…
Začínáte v prodeji? 4 tipy, jak překonat počáteční obavy Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející…
Prodávejte to, v čem jste jedineční Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je…
Naučte se určit, jak je klient lukrativní Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…
Studie: Vliv marketingu na hospodářské výsledky B2B firem v ČR Výrazný růst zaznamenal loni průměrný obrat B2B firem, které působí v České…
5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…
Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…
Správné otázky pomohou uzavřít obchod Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…
Co dělají nejlepší prodejci jinak Přemýšleli jste, co dělají prodejní špičky jinak? Co je dostalo na vrchol…