Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když se klient zajímá jenom o cenu aneb český problém číslo 1

Víceméně u všech klientů hraje cena zcela zásadní roli v rozhodování o koupi. U mnohých z nich je cena tím vůbec nejdůležitějším kritériem, často na úkor samotné…

Článek v rámci předplatného Řiďte se podle těchto 10 zásad a získejte respekt lidí kolem sebe

Přejete si, aby si vás lidé vážili? Chcete, aby je zajímal váš názor a…

Článek v rámci předplatného Nezájem, obecnost, přednáška: Jak by nemělo vypadat školení prodejců

Školení zaměstnanců obchodních oddělení může být výbornou investicí…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit klienty, aby opustili konkurenci a přešli k vaší společnosti

Typická prodejní situace nastává, když prodejce nabízí produkt někomu, kdo…

Článek v rámci předplatného Co dělat, když klient říká: "Je to moc drahé"?

Námitka na výši ceny je stará jako prodej sám. Dnes ale známe hned několik…

Článek v rámci předplatného 7 smrtelných hříchů prodeje

Ruku na srdce prodejci nemají obecně příliš dobrou pověst. Lidé si pod…

Článek v rámci předplatného Využijte v prodeji svých silných stránek

I když existuje řada obecně platných zásad o tom, co by prodejce nikdy…

Článek v rámci předplatného Jak více prodávat na základě doporučení

Doporučení je jeden z nejlepších způsobů, jak získat kontakt na nového…

Článek v rámci předplatného Odhalte klientův příběh a zvyšte své šance na prodej

Prodejci často chápou prodejní proces jako cestu od bodu A do bodu B. Bod A…

Článek v rámci předplatného Odmítl vás klient? Nevzdávejte se

Nezáleží na tom, jak dobrý jste prodejce, jak inovativní produkt nabízíte…

Článek v rámci předplatného Call centrum: Jak vyřešit klientův problém hned během prvního telefonátu

Pokud klient zavolá na zákaznickou linku, helpdesk nebo na informace pro…

Článek v rámci předplatného 7 otázek, na které se vás potenciální zákazník bojí zeptat

Z pohledu zákazníka má schůzka s obchodím zástupcem jasný úkol představení…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro…

Výpis 17171729 z celkem 4703