8 tipů, jak zvýšit spokojenost zákazníků Britský server CallCentreHelper minulý měsíc zveřejnil zajímavý seznam nejlepších rad, jak zvýšit spokojenost zákazníků v rámci zákaznického servisu, které dali…
Inspirující citáty od duchovních otců prodeje V roce 1953 vydalo nakladatelství B.C. Forbes & Sons knihu Americas…
Několik rad pro začátečníky, kteří nikdy nic neprodávali Mnoho lidí se necítí být prodejci. Tvrdí, že nemají prodej v krvi. Je pro…
6 tajemství úspěchu v prodejní branži Kariéra profesionálního prodejce vyžaduje tvrdou práci, odříkání a…
5 tipů, jak používat blog v prodeji Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se…
Jaká rizika se skrývají za častými změnami cen? Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a…
5 kroků k získání lepších klientů Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…
"Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…
4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…