Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout nejčastější chybě při jednání o ceně

Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen obchodu? A víte, jak se této chyby vyvarovat? SalesForce Blog přinesl několik rad, které vám…

Článek v rámci předplatného Víte, jak si stojíte? 3 základní způsoby měření výkonnosti prodejce

Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…

Článek v rámci předplatného Seznamte se s klientem blízké budoucnosti

Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…

Článek v rámci předplatného 10 zvyků, díky kterým budete působit profesionálně

Co přesně znamená být profesionální? Základním předpokladem je velmi dobrá…

Článek v rámci předplatného Přestaňte se stresovat aneb 7 způsobů, jak čelit psychickému napětí

Stres si nevybírá mohou mu čelit zaměstnanci i jejich zaměstnavatelé,…

Článek v rámci předplatného Druhá šance: Jak znovu zkontaktovat klienta, který vás dříve odmítl

Studnice nových kontaktů a nových potenciálních zákazníků se může zdát…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vždy klientovi zrekapituluj, co ses od něho dozvěděl - klidně i 3x, 4x za obchodní schůzku

Naučil jsem se hodně opakovat a dělat sumáře v průběhu schůzek. Tak se…

Článek v rámci předplatného Specifika bohaté klientely: Prodej a zákaznický servis

Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější výmluvy prodejců, které jim brání v práci

Prodej může být stresujícím zaměstnáním. Téměř každý prodejce je alespoň…

Článek v rámci předplatného 5 způsobů, jak úspěšně zvládnout nesmyslné požadavky náročného zákazníka

Rčení, že zákazník má vždycky pravdu, naštěstí neplatí kdyby platilo,…

Článek v rámci předplatného Jak si zajistit loajalitu zákazníků

V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…

Článek v rámci předplatného Dát či nedat slevu? Zeptejte se sami sebe na tyto 4 otázky

Sleva. Magické slovo, na které český zákazník velmi slyší. Běžná praxe u…

Článek v rámci předplatného Hromadné e-maily nemusí skončit v koši

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…

Výpis 17041716 z celkem 4703