Prodej je zásadní a neoddělitelnou součástí každé společnosti nabízející výrobky nebo služby. Ani sebelepší produkt si nenalezne cestu ke klientům sám. Bez…
Jak se odlišit od konkurence? Jak přesvědčit zákazníky, že váš produkt je…
Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete…
Výrazný růst zaznamenal loni průměrný obrat B2B firem, které působí v České…
První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se…
Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého…
Navzdory všeobecné představě je prodej primárně o kompromisu o kompromisu…
Přemýšleli jste, co dělají prodejní špičky jinak? Co je dostalo na vrchol…
Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami…
Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…
V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…
Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…
V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…