Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud se jim totiž nelíbí, jak s nimi jednáte, nebo na ně jednoduše…
4 tipy, jak nebýt nervózní při obchodní schůzce Nervozita je nepřítelem úspěšného prodeje číslo jedna. Jestliže nebudete…
Jak uzavřít obchod, když rozhodnutí záleží na více lidech V B2B prodeji závisí rozhodnutí, zda koupit či nekoupit, jen málokdy na…
Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter,…
"Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od…
Jak uspět u pohovoru? Odlište se od ostatních V jistém smyslu se dá říci, že pohovor je obchodní, nebo spíše prodejní…
4 tipy, jak zvýšit ceny a přitom neodradit klienty Když náklady na provoz podniku rostou, je po čase nevyhnutelné, že pokud…
Jak se zbavit stresu v práci Práce obchodníka bývá často velmi stresující. Stres může sice do určité…
9 rysů dokonalé zákaznické péče I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní…
4 kroky k úspěšnému jednání s nejvyššími představiteli firem Profesionální prodejce by měl ve svých snahách cílit vždy na co možná…
Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací…
Zapůsobte na emoční vnímání zákazníků Když se zamyslíme, díky čemu klienti uzavírají obchody, obyčejně nás…
9 tipů, jak být produktivnější Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně…