8 nejčastějších důvodů odmítnutí obchodní nabídky

Vytisknout

Odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je každodenním chlebem většiny prodejců. Někdy však chybí vhled do důvodů, které k odmítnutí vedly, jelikož strohé Nemám zájem", které od klienta slyšíme, nám nic neřekne o jeho myšlenkových pochodech. Phil Kreindler, majitel švýcarské konzultační společnosti Infoteam Sales Process Consulting, publikoval na síti LinkedIn článek, ve kterém zveřejnil výsledky průzkumu mezi klienty, který se ptal na nejčastější důvody odmítnutí obchodní nabídky. Zde je 8…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace