Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak používat blog v prodeji

Blog nabízí jedinečný a nenahraditelný způsob, jak navázat interakci se současnými i potenciálními zákazníky a jak je oslovovat mimo klasickou osnovu prodejce-…

Článek v rámci předplatného Jaká rizika se skrývají za častými změnami cen?

Díky současným technologiím je ve většině případů podstatně jednodušší a…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k získání lepších klientů

Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…

Článek v rámci předplatného Ulíváte se v práci v pátek odpoledne? Děláte chybu

Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní paradox: Čím míň chceš prodávat, tím víc obchodů dojednáš

Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak na konci obchodní schůzky přejít k podpisu smlouvy

Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…

Článek v rámci předplatného "Bylo nebylo" aneb jak při prodeji vyprávět příběhy o úspěchu

Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…

Článek v rámci předplatného 4 nejčastější požadavky nákupčích v B2B sféře

Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…

Článek v rámci předplatného Chcete prodávat více? Získejte čas tím, že urychlíte neúspěšné prodeje

Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak se s grácií omluvit klientovi

Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…

Článek v rámci předplatného 4 důvody, proč se lidé bojí udělat změnu, a jak je překonat

Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…

Článek v rámci předplatného Vyplatí se zákazník, či ne?

Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…

Článek v rámci předplatného Excelentním zákaznickým servisem k vybudování kvalitní značky

V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…

Výpis 16911703 z celkem 4703