Příprava dotazníku spokojenosti zákazníků: Na co si dát pozor

Vytisknout

Provést šetření mezi klienty ohledně jejich spokojenosti není příliš složité. Těžší už ovšem je nastavit celý dotazník a systém jeho zpracování tak, abychom z průzkumu získali relevantní data použitelná pro další analýzy a pro zlepšení současného stavu. Celá řada firem dělá v průzkumu spokojenosti klientů chyby, kvůli kterým získaná zpětná vazba ztrácí na své informační hodnotě. Nedávný článek serveru CustomerThink proto přinesl rady, na co si dát při přípravě klientského dotazníku pozor. Mějte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace