Páteční odpoledne se v podnicích stávají neoficiálním ulívacím časem, kdy se obecně ví a toleruje, že pracovníci se přestávají soustředit na svoji práci a raději…
Nejúžasnější schůzky z minula jsou pro mě ty, kde jsem v podstatě nechtěl…
Podpis smlouvy, prodej, předání zboží, závazná objednávka. Ať už pracujete…
Ať se pohybujete v B2C nebo v B2B sféře, začlenění vhodného názorného…
Změny v chování a prioritách klientů se projevují jak v B2B, tak i v B2C…
Faktor času hraje v prodeji zásadní roli. Úspěšný obchodník si jej musí…
Každý občas dělá chyby. I když se snažíme sebevíce, občas k chybě dojde i…
Během své práce víceméně každý prodejce v kterémkoliv oboru naráží na…
Z definice je cílem každého podnikatelského subjektu a každé společnosti…
V souvislosti se zákaznickým servisem se mezi odborníky na toto téma…
Znáte nejčastější chybu, kterou prodejci dělají při dojednávání cen…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Společnost se neustále mění. Marketingoví pracovníci, prodejci a odborníci…