Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční prostředky a nemají vybudovanou klientelu, může být pro prodejce namáhavé, zároveň však i profesně…
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…
Znáte marketingové termíny: remarketing, RTB, atribuce, STDC framework,…
Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se…
Do práce chodí denně miliony lidí, ale poměrně velká část z nich nepodává…
Zjednodušeně se dá říci, že prodej není o ničem jiném než o práci s lidmi.…
Mobilní marketing příští rok předstihne příjmy z reklamy v tištěných…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník koupí…
Každá oblast obchodu má svou okurkovou sezonu. Každý prodejce v průběhu…
Mnoho prodejů skončí tím, že je prodejce požádán, aby zaslal nabídku e-…
Práce prodejce do velké míry spočívá v mediaci mezi výrobcem či…
Práce nás může bavit, můžeme se v ní učit novým věcem, může být pro nás…
Podobně jako mezilidské vztahy jsou i vztahy mezi prodejcem či zástupcem…