5 nejčastějších chyb při prodeji přes telefon Ne nadarmo zůstává telefonní prodej na vrcholu prodejních technik a ne nadarmo je nutnou součástí prodejní profese. I v době e-mailu, internetu či online prodeje je…
Buďte na pozoru, pokud klient řekne: "Musím to ještě s někým probrat." Kolikrát jste za svoji prodejní kariéru slyšeli na konci schůzky reakci:…
4 tipy, jak nemuset dávat klientovi slevu Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…
Platí stále rčení "Náš zákazník, náš pán"? Jádro zákaznického servisu se posouvá jinam, než kde bylo ještě před…
Tipy pro efektivní online prodejní kampaň Čím dál tím více firem se uchyluje k prodeji přes internet. Některé…
3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s…
Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…
Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…
Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2) V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…
5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…
Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2) Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…
Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…
3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…