Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 3 otázky, které nikdy nepokládejte potenciálnímu klientovi

Obchodní schůzka rozhodně nemá být monologem prodejce. Jednání s potenciálním zákazníkem je nutné pojmout interaktivně a vhodnými otázkami klienta rozmluvit". Mnozí…

Článek v rámci předplatného Jak se změnila 4 hlavní očekávání klientů

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti…

Článek v rámci předplatného Zhoršily se vám prodeje? 5 tipů, co s tím dělat

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a vy nevíte proč? Ostatní…

Článek v rámci předplatného Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (2/2)

V prvním dílu článku jsme se dozvěděli, že určité tvary v lidech vyvolávají…

Článek v rámci předplatného 5 kroků k tomu, aby vám zákazníci dávali kontakty na nové potenciální klienty

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Na firemním logu záleží: Jak jeho tvar ovlivňuje očekávání zákazníků (1/2)

Tvarem loga můžete ovlivnit to, co si o vás budou myslet zákazníci. Píše o…

Článek v rámci předplatného Zvyšte B2B prodeje: 5 signálů, že firma bude shánět nové dodavatele

Podle konzultanta Craiga Eliase, autora knihy Shift!: Harness The Trigger…

Článek v rámci předplatného 3 chyby, kterých se vyvarovat při tvorbě cen

Nacenění produktu je věda. Roli hrají nejenom výrobní náklady a výdaje na…

Článek v rámci předplatného Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016

Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejdříve seznam klienta s hodnotou a přínosem výrobku či služby pro něho...

... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…

Článek v rámci předplatného 7 rad prodejcům po telefonu

Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…

Článek v rámci předplatného Klient se musí rozmluvit. Jak na to?

Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…

Martin Kalenda, Image Lab

Nebezpečí zvané Sales Wurst aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky

Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…

Výpis 16261638 z celkem 4703