Celosvětové trendy v zákaznickém servisu pro rok 2016 Rozvoj technologií, automatizace, mobilních aplikací a chytrých telefonů. To jsou trendy, u kterých můžeme očekávat, že se budou úspěšně prosazovat i v následujícím…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl…
7 rad prodejcům po telefonu Telefonní prodej je jednou z nejtěžších prodejních technik, které se však…
Klient se musí rozmluvit. Jak na to? Každému prodejci se to jistě už někdy stalo. Klient během obchodní schůzky…
Udělat z odborníků zároveň dobré obchodníky, to je téma snad pro všechny…
4 tipy, jak lépe přesvědčit Být úspěšným prodejcem znamená mimo jiné i umět přesvědčovat ostatní lidi.…
Strategie, díky které budou potenciální klienti uhánět vás Zní to jako pohádka: Místo toho, abyste se vy snažili dobýt potenciální…
Dekáda luxusu: Obchodování s luxusem na internetu rapidně poroste Online tržby luxusního zboží by se do roku 2025 mohly ztrojnásobit na objem…
Klíč k úspěchu: Jděte za hranice své komfortní zóny Člověk je tvorem, který z velké části funguje na základě zvyku. Rutina nám…
Specifika prodeje velkým korporacím Odlišnosti B2B prodeje od B2C jsou poměrně jasné vyšší náročnost, potřeba…
Kdo pomůže obchodníkům? (2/2) V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
4 tajemství volání zákazníkům naslepo Anglický výraz cold calling označuje volání naslepo potenciálním zákazníkům…
Ideál vs. realita: Proč se zákazníci chovají jinak, než předpokládáme Skončíte prezentaci, argumenty pro koupi vámi nabízeného produktu jsou…