Jak na psaní e-mailů, které neskončí v koši Denně se na světě pošlou miliony e-mailů s obchodní tematikou. Internet dal marketérům a prodejcům jedinečný nástroj, jak oslovit široké spektrum potenciálních…
Nezáleží na tom, zda jde o interního nebo externího zákazníka. Musíte…
Výhody delšího prodejního cyklu aneb Proč si dát s prodejem na čas Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Klíč ke spokojenosti zákazníků: Angažovanost zaměstnanců Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s …
4 zásady vytvoření úspěšného věrnostního programu Jak informuje server EyesOnSales, řetězec kaváren Starbucks před nedávnou…
Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům…
Rizika, která plynou z příliš dlouhé prodejní praxe Prakticky ve všech oborech lidské činnosti i profesního uplatnění platí, že…
4 kroky ke zlepšení vnímání vaší značky zákazníky Mezi tím, jak vnímáte vaši značku vy a tím, jak ji vidí vaši zákazníci,…
Prodávejte více: 3 tipy pro malé a začínající podniky Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
3 věci, které neříkejte při prodeji přes telefon Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta…
Znáte marketingové termíny: remarketing, RTB, atribuce, STDC framework,…
Základní kameny úspěšného prodejního týmu Vytvoření kvalitního týmu je základem úspěšného prodeje. Ne každý člověk se…
15 každodenních zvyků, které dělají dobrého obchodníka Do práce chodí denně miliony lidí, ale poměrně velká část z nich nepodává…